close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

חברת ניקיון לפני מעבר דירה

מערכת שורשכד תשרי, תשעט03/10/2018

מעבר דירה הוא הזדמנות נהדרת לנקות את הבית שלכם ביסודיות, ואתם אינכם מוכרחים להתאמץ כדי לעשות זאת

תגיות:
אין כמו להיכנס לבית חדש ומשופץ היטב. אך מעבר לכך, אין כמו להיכנס לבית נקי ומשופץ היטב. מעבר דירה הוא הזדמנות נהדרת לנקות את הבית שלכם ביסודיות, ואתם אינכם מוכרחים להתאמץ כדי לעשות זאת. חברה המציעה שירותי ניקיון לפני מעבר דירה תבטיח לכם דירה נוצצת ומצוחצחת ללא רבב.

מדוע כדאי לקרוא לחברת ניקיון לפני שנכנסים לדירה?
אמת, כניסה לדירה חדשה מלווה בהליכים ביורוקרטיים שונים הכוללים חתימה על אישורים, הזמנת שיפוצניקים, ניהול משא ומתן עם הקבלנים, הזמנת שירותי הובלות ועוד. הדיירים החדשים עסוקים בהסדרת עניינים שונים עד שהם שוכחים לנקות את הדירה החדשה לפני הכניסה אליה. או אז מתגלות בעיות שונות הדורשות התייחסות מיוחדת כמו דירה מלוכלכת ומוזנחת שיש לנקות בדחיפות. ניתן להקדים תרופה למכה ולהזמין שירותי ניקיון לפני מעבר דירה. ואכן, אלה כמה סיבות טובות לעשות זאת:
• לכו תדעו מי גר כאן לפניכם – אם מדובר בדירה יד 2, סביר להניח שגרו בה דיירים מסוגים שונים. פעמים מדובר בדיירים מסודרים ומאורגנים שדאגו לתחזק את הדירה, אך לא פעם מדובר בדיירים בעייתיים המשאירים אחריהם לכלוך רב. אם אינכם מעוניינים להגיע אל הדירה החדשה כאשר אתם מתוסכלים ומיואשים, כדאי להזמין שירותי ניקיון לפני מעבר דירה.
• הניקוי שלאחר שיפוץ – שיפוץ הוא פעולה ברוכה המאפשרת לדירה החדשה שלכם להיראות טוב יותר. אין כמו נקודות חשמל הממוקמות במקומן, אריחים בצבעי כחול-לבן עדינים בחדר האמבטיה וסלון גדול שעבר הרחבה מלאכותית על ידי שבירת הקיר המיותר. אבל לאחר כל העבודות המאומצות אתם נשארים עם דירה מלוכלכת המלאה בטיט ובצבע. כדי להתגבר על הכתמים העקשניים, כדאי לקרוא לחברת ניקיון מקצועית, ולפני הכול לוודא שהיא מספקת שירותי ניקיון לאחר שיפוץ.
• אתם יכולים להתחיל לרהט את הדירה – אינכם יכולים להיכנס לדירה מלוכלכת ולהתחיל לרהט אותה, שכן ברור לכם מה יקרה לרהיטים ולשאר הדברים שיבואו במגע עם האבק והלכלוך. אך לפני הכניסה לדירה שלכם, אתם יכולים לקרוא לחברה מקצועית שתסייע לכם להתמודד עם המצב.
• בגלל הפוליש – חלק מבין שירותי ניקוי דירה כוללים פוליש המעניק לרצפה ברק תמידי. לדוגמה, פוליש קריסטלי מתאים לרצפות העשויות משיש או מאבן, בעוד פוליש ווקס מתאים רק לרצפת אבן.

כמה זה יעלה לי
אחת השאלות הנפוצות ביותר הנשאלות בתחום ניקיון לפני מעבר דירה היא כמה יעלה לנקות דירה. מחיר הניקיון הכללי של הדירה תלוי בסוג העבודה שיש לבצע ובגודל הדירה. כך למשל, ניקיון של דירת 3 חדרים עשוי לנוע בין 1,000 ל-1,500 שקלים (לא כולל פוליש), בעוד ניקיון דירת 5 חדרים עשוי לנוע בין 1,500 ל-2,000 שקלים (ושוב, לא כולל פוליש). פוליש קריסטלי יכול לעלות כ-30 שקלים למטר, בעוד פוליש ווקס עשוי לעלות כ-20 שקלים עבור מטר אחד. על כל פנים, מומלץ לוודא היטב את המחיר עם החברה.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה